Maidenspeech in Tweede Kamer van Sandra Palmen, in aanwezigheid van o.a. Pieter Omtzigt, NSC.

Video van maidenspeech van Sandra Palmen van 18 januari 2024

Over Paul Kemperman

Ex-ambtenaar die als ervaringsdeskundige heeft geleerd om te gaan met intimidatie, psychische terreur en de wegpestpraktijken van de gemeente Zevenaar.
Dit bericht werd geplaatst in De Gazet van Zevenaar. Bookmark de permalink .

Een reactie op Maidenspeech in Tweede Kamer van Sandra Palmen, in aanwezigheid van o.a. Pieter Omtzigt, NSC.

  1. Hoi Paul,
    Mevrouw heeft een behoorlijke staat van dienst, of haar keuze voor NSC een goede is moet nog blijken.
    Omtzigt woont hier is de buurt en roept (ook) daarmee wel enige sympathie op.
    De laatste tijd knabbelt mijn kennisvergaring daar toch wel aan.
    Ik zag vandaag een andere Maiden speech van een mevrouw van de PVV. Eerlijk gezegd schrok ik me rot. Als dit is wat een gematigde PVV nog naar voren brengt, hou ik m’n hart vast.
    Dat NSC (Omtzigt) daar mee samen wil werken….
    Er zijn dan toch echt betere keuzes mogelijk.
    Groet,
    Ben

    Like

Plaats een reactie