De psychiatrisch-truc van de gemeente Zevenaar

Op een gegeven moment belde de bedrijfsarts van de gemeente Zevenaar mij (ik was al ontslagen maar de bezwaarschriftencommissie had aan B&W geadviseerd mijn ontslag terug te draaien). Hij had de opdracht gekregen van B&W van Zevenaar om mij naar een psychiater te sturen. Hij vertelde mij dat hij aan Gerrit van Lenthe van de afdeling personeelszaken (die de eis van B&W aan de bedrijfarts had doorgegeven) had gezegd dat hij dit alleen mocht doen als ik hier schriftelijk mee akkoord zou gaan. 
De bedrijfsarts zag geen enkele reden om een psychiater in te schakelen en adviseerde mij geen toestemming te verlenen. Zo gezegd zo gedaan. Later hoorde ik dat B&W en de afdeling personeelszaken van de gemeente Zevenaar vaker met het psychiatrisch-bijltje hakten. 

Over Paul Kemperman

Ex-ambtenaar die als ervaringsdeskundige heeft geleerd om te gaan met intimidatie, psychische terreur en de wegpestpraktijken van de gemeente Zevenaar.
Dit bericht werd geplaatst in De Gazet van Zevenaar. Bookmark de permalink .

Plaats een reactie