Nieuws van 10 juli 2022

Zevenaar heeft een zogenaamde veelschrijver monddood gemaakt. Binnenkort volgen er waarschijnlijk nog drie. Ik vermoed dat ik daar ook bij hoor, niet omdat ik veel brieven schrijf (mijn brieven zijn op de vingers van één hand te tellen en uitsluitend een reactie op brieven of besluiten van de gemeente) maar de gemeente wil mij het zwijgen opleggen omdat ik terecht bezwaar heb gemaakt tegen het met de wet strijdige besluit van de gemeente om alle stukken van de enquêtecommissie voor 75 jaar in de doofpot te stoppen.

Van veelschrijverij kan men mij absoluut niet betichten. In de afgelopen 10 jaar heb ik één brief aan de gemeenteraad gestuurd. En zelfs die ene brief hebben B&W niet op de lijst van ingekomen stukken geplaatst. Het is mij niet bekend waarom zij dat niet hebben gedaan. Waarschijnlijk stond het B&W niet aan dat ik in mijn brief van 4 juli jl. (1 pagina) schreef dat ook B&W zich aan artikel 2:1 van de Algemene wet bestuursrecht moeten houden.

Over Paul Kemperman

Ex-ambtenaar die als ervaringsdeskundige heeft geleerd om te gaan met intimidatie, psychische terreur en de wegpestpraktijken van de gemeente Zevenaar.
Dit bericht werd geplaatst in De Gazet van Zevenaar. Bookmark de permalink .

Een reactie op Nieuws van 10 juli 2022

  1. Ben Wolthuis zegt:

    De hoeveelste juridische procedure die Zevenaar weer verliest, zal dit weer opleveren? Hoeveel zal dit de inwoners ondertussen hebben gekost en wat had de gemeente daar wel niet allemaal voor kunnen doen voor haar inwoners?
    Schijnbaar is er veel om te verdoezelen……

    Like

Plaats een reactie