Nog steeds Zevenaarse toestanden bij gemeente Menterwolde.

Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken.
In mijn laatste maanden als ambtenaar van de gemeente Zevenaar heb ik rechtstreeks te maken gehad met Henk van der Wal, het toenmalige hoofd P&O.  Ik had alle rechtszaken over mijn strafontslag gewonnen en de rechter had bepaald dat ik weer in dienst was van de gemeente Zevenaar. Henk van der Wal c.s. gingen gewoon op de oude voet door met hun ziekmakende intimidatiepraktijken zodat ik mij genoodzaakt zag om zelf ontslag te nemen. Een paar maanden later vertrok Henk van der Wal naar de gemeente Menterwolde (Oost-Groningen) waar hij gemeentesecretaris werd. Ook daar heeft hij zijn onverkwikke-lijke activiteiten gewoon voortgezet. Ik heb hier al eerder over geschreven op deze weblog.

Schermafdruk 2017-03-21 10.24.51

Uit het Dagblad van het Noorden.

Seksuele intimidatie en machtsmisbruik.
Zoals blijkt uit een artikel in het Dagblad van het Noorden van vandaag (17 januari 2015) is aan de Zevenaarse toestanden bij de gemeente Menterwolde nog steeds geen eind geko-men. Voor mij komt dit niet als een verrassing. Nieuw voor mij is dat het voormalige hoofd P&O van de gemeente Zevenaar als hoofd van de afdeling Toezicht heeft gewerkt bij de ge-meente Dordrecht en daar werd ontslagen na meerdere klachten over seksuele intimidatie en machtsmisbruik. Volgens het artikel in het Dagblad van het Noorden wist de burge-meester van Menterwolde hier niets van. Van der Wal was destijds aanbevolen door JS Consultancy. Het zou mij niet verbazen als dit wel bekend was bij Zevenaars burgemeester J. de Ruiter. Figuren als van der Wal en Bunt die niet vies zijn van intimidatie en seksuele intimidatie kan hij goed gebruiken.

Je verleden kan niet worden veranderd, vergeten of gewist.

image1

Over Paul Kemperman

Ex-ambtenaar die als ervaringsdeskundige heeft geleerd om te gaan met intimidatie, psychische terreur en de wegpestpraktijken van de gemeente Zevenaar.
Dit bericht werd geplaatst in De Gazet van Zevenaar. Bookmark de permalink .

2 reacties op Nog steeds Zevenaarse toestanden bij gemeente Menterwolde.

  1. duivels blijven duivels zegt:

    Voormalig gemeentesecretaris Smallingerland L.M. ( medeveroorzaker pestcultuur gemeentehuis in Drachten….zijn vriendjes stiekem benoemd op hoge posities…waaronder een seksueel intimiderende afdelingshoofd IZ….) regeert nu met harde hand in gemeente de Friese Meren…..ben benieuwd hoe het met onze collega’s Friese Meren gaat…..

    Like

  2. Pingback: Bericht over financiële genoegdoening. | Intimidatie, psychische terreur en andere misbruikpraktijken bij de gemeente Zevenaar.

Plaats een reactie