Collega’s bij de gemeente Zevenaar mochten van directie niet meer met mij praten. TV-uitzendingen 19 en 25 april.

Ik heb meegewerkt aan de TV-uitzending “Pesten van 5 tot 9” op 19 april 20.30 uur NPO 1. Ook geïnterviewd zijn professor Hilhorst en Nicolette van Berkel, vuurtorenwachter op de Brandaris (Terschelling).

Uitzending van 19 april gemist? Klik hier.

Voor aanvullende uitzending van AD in de ochtend van 25 april. Klik hier.

Net als de Stasi schakelden B&W van Zevenaar eerst geheime interne informanten in om mij te bespioneren, daarna werd Bunt ingehuurd om mij onverhoeds aan te vallen en kapot te maken, en lieten B&W aan mijn collega’s weten dat zij niet meer met mij mochten praten of contact mocheten opnemen. Zelfs buiten het gemeentehuis was dat verboden. Het personeelsbeleid van de gemeente Zevenaar deugt voor geen cent.

Na indiensttreding bij gemeente Zevenaar zei ex-gevangenisdirecteur letterlijk: “in gevangenis behandelden wij moordenaars en psychopaten nog fatsoenlijker dan B&W van Zevenaar jullie behandelen”. Later ging dit afdelingshoofd zich ook gedragen zoals B&W dat deden. Werken bij de gemeente Zevenaar is superonveilig.

Schermafbeelding 2019-04-16 om 10.04.47.png

De gemeente Zevenaar huurt zelfmoorduitlokker Bunt in om mensen kapot te maken.

Schermafbeelding 2019-04-17 om 24.22.26.png

Een goede bedrijfarts is van levensbelang 
Bij psychische terreur op het werk is het van groot belang dat je een goede bedrijfsarts treft. Ik had dat geluk. Hij gaf me zijn 06-nummer en liet mij weten dat ik hem dag en nacht kon bellen als ik door het psychisch geweld in paniek zou raken en voor mezelf geen uitweg meer zag. Ik ben blij dat hij mij dat vertrouwen gaf en dat ik daar gebruik van heb kunnen maken op het donkerste moment van mijn leven. Deze empatische bedrijfsarts is later door de gemeente Zevenaar aan de kant gezet. Voor mij was hij heel waardevol. Voor de gemeente Zevenaar niet. De gemeente maakte niet voor niets regelmatig gebruik van zelfmoorduitlokker Bunt. In mijn geval slaagde die opzet niet.

Over Paul Kemperman

Ex-ambtenaar die als ervaringsdeskundige heeft geleerd om te gaan met intimidatie, psychische terreur en de wegpestpraktijken van de gemeente Zevenaar.
Dit bericht werd geplaatst in De Gazet van Zevenaar. Bookmark de permalink .

Een reactie op Collega’s bij de gemeente Zevenaar mochten van directie niet meer met mij praten. TV-uitzendingen 19 en 25 april.

  1. Ben Wolthuis zegt:

    Hallo Paul,
    jammer dat we niet het “hele verhaal” in 1 aflevering zien. Is waarschijnlijk voor jou ook niet zo leuk, want je zult contractueel wel aan een zekere zwijgplicht gebonden zijn. Kun je er dus nog niet over praten.
    Hoever moet een “zaak” (wettelijk weet ik niet de juiste termen, maar het lijkt mij ondertussen een misdrijf, willens en wetens … enz.) gaan voordat er echt wat wordt opgelost.
    Je kaart het zelf aan.
    Verschillende rechtelijk instanties stellen je heel vaak in het gelijk, t/m dat men de gemeente opdraagt het op te lossen, je een schadevergoeding te betalen.
    De gemeenteraad B&W opdraagt een “regeling” te treffen
    De TV erbij komt.
    Ik ga er bijna vanuit dat de TV hier iets, ook in jou zaak, in gang zet. Zo gaat het vaak wel. We moeten het vervolg dus afwachten.
    Blijft sowieso weer een kater dat “het probleem” alleen in dit geval (in behandelde gevallen) wordt opgelost en het voor de rest gewoon blijft doorgaan. Waarbij ik het nog het meest frustrerends vind dat de “daders” er “gewoon” mee wegkomen en dat zelfs daders bij de overheid met liegen en bedriegen.
    Groet,
    Ben

    Like

Plaats een reactie